فرماندار اهواز با اشاره به آبگرفتگي امروز در سطح مناطق اهواز گفت: در پي بارندگيهاي شب گذشته؛ منطقه 6 اهواز (کوی علوی /شهرک رزمندگان اهواز / کیان /کوی گلدشت / کوی سادات / ملاشیه/ کوی انقلاب / خشایار/ و. . . بيشترين ميزان آبگرفتگي را داشته كه اقدامات لازم جهت تخليه آبها به تدريج انجام ميشود.
عبدالعزيز فدعمي اظهار كرد: به دليل باراني كه به طور مستمر از شب گذشته تا كنون در اهواز در حال باريدن است، در بيشتر نقاط شهر شاهد آبگرفتگي معابر و خيابانها هستيم.
وي ادامه داد: فهرستي از خيابانهايي كه در اين بارندگي دچار آبگرفتگي شدهاند، تهيه شده تا اقدامات براي تخليه آبها به سرعت انجام شود. از بين مناطق 8 گانه اهواز، به جز منطقه 5 كه در شهرستان كارون قرار گرفته است، منطقه 6 مشكل بيشتري دارد زيرا آبهاي سطحي در خيابانهاي اين منطقه ديرتر تخليه ميشوند و اين منطقه دچار بيشترين آبگرفتگي شده است.
فرماندار اهواز گفت: در نقاطي مانند ميدان انقلاب، خيابان انقلاب، خيابان زينب، خيابان سروش و خيابانهاي اطراف آنها از منطقه 6 اهواز با توجه به ادامه بارندگيها ممكن است به زمان بيشتري براي تخليه آب نياز باشد.

شهرک اهواز شهرک رزمندگان اهواز...
ما را در سایت شهرک اهواز شهرک رزمندگان اهواز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 22:15